Intrebari frecvente

  • Cat costa transportul ?

Transportul produselor se face cu FAN curier si costa 15 lei catre orice destimatie din Romania.

  • Cat dureaza livrarea ?

Expedierea produselor se face in maxim 48h de la comanda, in 90% dintre cazuri se face in 24h. Suplimentar, timpul de tranzit prin curier este de 24h in cazul oraselor resedinta de judet, si maxim 48h in celelalte localitati.

  • Din ce materiale sunt fabricate produsele ?

Produsele sunt fabricate din argint 925, argint 925 placat cu aur, sau Aur 14k. Produsele vin insotite de factura, garantie si sunt verificate si marcate de ANPC conform reglementarilor din Romania.

  • Cat costa produsele ?

Pretul pandantelor este 34.90 lei in cele mai multe cazuri. Suplimentar se adauga pretul gravurii, care este 20 lei pentru gravura unui text sau 50 lei pentru gravura unei fotografii. Gravura pe verso este oferita gratuit.

  • Cum pot sa fac comanda ?

Comenzile se preiau in trei moduri:

  1. Comenzi pe site: mergeti pe produsul dorit, click pe butonul Comanda dupa ce ati ales in prealabil cele trei elemente  grosime snur, marime snur ( femei 18-19cm, barbati 20-22cm) si culoare snur)
  2. Comenzi prin mesaj privat pe pagina Facebook https://facebook.com/bratarapersonalizata
  3. Comenzi prin email pe adresa office [@] handmaderomania.com
  • Cum platesc produsele ?

Plata produselor se face ramburs, la curier, inainte de predarea coletului.

  • Daca nu locuiesc in Romania cum pot achizitiona produse ?

Da. Puteti face comanda prin mesaj privat pe pagina Facebook https://facebook.com/bratarapersonalizata. Spre deosebire de comenzile de la clientii din Romania, plata se face in avans prin unul dintre urmatoarele mijloace: Plata in Cont bancar, paypal, Western Union, Moneybookers.

  • Pot anula comanda ?

Nu. Conform legii comertului electronic din Romania, comenzile de produse personalizate nu se pot anula.

  • Cum pot face o reclamatie ?

Reclamatiile pentru orice problema se fac pe email: office [@] handmaderomania.com. O reclamatie trebuie sa contina urmatoarele elemente:

  • Numele pe care a fost facuta comanda
  • Locul unde a fost facuta comanda ( site, facebook, email) si numarul comenzii
  • O poza cu produsul receptionat
  • Descrierea problemei ( reclamatia)

Produsele cu defect, greseli, etc se remediaza gratuit in cel mai scurt timp posibil.